zaterdag 5 januari 2013

Beetje verliefd

Zo af en toe kom je op websites terecht waar je een beetje verliefd op wordt!
Nou dat heb ik best wel vaak eigenlijk hihi.
Ik ben gek op zelfgemaakte spulletjes. Het liefst maak ik ze zelf maar dat kan ik niet zo goed.



En op mooie, lieve plaatjes van meisjes met konijntjes.
Zoals de Engelse Belle & Boo! Geweldig getekend en ooh zo schattig.
Ik kan uren rond kijken op hun site.



Maar er zijn ook leuke Nederlandse webwinkels waar alleen de naam al leuk van is.
Zoals 'ps ik hou van jou'. Hier hebben ze alles waar ik van hou.
Leuke tapejes, stempels, kaarten, heel veel DIY spullen en spelletjes met de snoezigste afbeeldingen.


En helemaal leuk voor de niet zo handige knutselaars zonder geduld net als ik is er ook spool me.
Je kán een DIY pakket bestellen met een al uitgeknipt patroon diee je alleen maar aan elkaar hoeft te naaien. Maar nog leuker is dat je die zelfde items ook gewoon kant en klaar kan kopen. Doe ik nooooit ugh ugh. En ook hier hebben ze leuke retro stofjes om verliefd op te worden.

Ook een leuke site is Petite Louise. Zij maakt de liefste schortjes, haarspeltjes en poppenspul voor echte meisjes-meisjes. Ik kan het helaas niet zelf aan maar anders ;)
Maar voor de grote meisjes-meisjes heeft ze leuke kussens, stempels en kaarten!



En nu maar hopen dat Ingrid van Ingthings een webwinkeltje opent! Wat een leuke DIY maaksels staan op haar blog. Wauwie :D






7 opmerkingen:

  1. heerlijk he dat ge-surf naar al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weet je nou wat zo leuk is? Dat ik dan alle foto's die jij nu laat zien ook weer zo leuk vindt. Grappig hè. En met de webwinkels ben ik het ook al eens. Zucht! Fijne dag vandaag en dank voor je lieve reactie bij mij op het blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de tips!!ik ontdek net je blogje!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uuuuren kan ik dat doen..
    alleen maar kijken bij anderen
    en webwinkels
    en pinterest
    en blogs lezen
    die me aan het denken zetten
    zo wordt die ene hersencel toch nog actief haha
    en leuk dat je op mn blogje bent
    Tuurlijk kom ik ook bij jou nu
    en doe je mee met de give-away
    liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Almkerk en de kringloop
    niet zomaar een kringloop
    ik vind het 1 van de leukste van nederland :-)
    en heb er al heel wat gezien !!

    succes :-)

    BeantwoordenVerwijderen