zaterdag 5 januari 2013

Leuke dingen

Gelukkig Nieuwjaar! Hebben jullie ook fijne feestdagen gehad?
Hier hebben we de kerstdagen doorgebracht met het gezin en Oma. Heel gezellig, ookal is Oma dementerend. Af en toe zie je weer even een glimp van vroeger en maakt ze grapjes. Oma vond het eten niet zo lekker, had ze wel gelijk in trouwens. Het was een heeeeel klein beetje mislukt zal ik maar zeggen hihi.
Ze ging steeds viezer kijken maar at stug door. Dus toen ik vroeg of ze genoeg had en dat ze het wel mocht laten staan zei ze tegen mij en Zus dat wij slechte kleinkinderen waren. Meende ze niet hoor, maar we waren haar een beetje aan het plagen ;) Net als vroeger! Oow wat koester ik die momenten. Opa is een aantal jaar geleden overleden aan dementie. Wat mis ik hem en zijn grapjes op zulke momenten.

Ondanks dat ik een blogpauze had, heb ik niet stilgezeten. Ooh nee!
Eindelijk heb ik een goede camera gekocht. Joepie, ben er zo blij mee! Ik was van plan om heel veel foto's te maken... Maarja, slecht weer en slecht licht, je kent het wel.


Ik maakte wél een foto van Lotte! Zus en ik hebben 6 super lieve maar luie konijnen. Lotte is de vrolijkste, leukste 5 kilo weegend konijn ooit. En ook hij kan lekker luieren.


Oud en nieuw vierdden we bij een oom en tante thuis, met het vaste groepje met nog 2 tantes, een oom en een neef. Mét verse oliebollen en appelbeignets van mijn peet oom. Echt de lekkerste ooit.
We deden spelletjes, kletsten wat af en aten lekkere hapjes.

Hopelijk wordt het weer snel beter, dan kan ik mijn camera is goed uitproberen.
Fijn weekend!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten