dinsdag 11 december 2012

Ik wordt blij van...

Vandaag eindelijk weer een blogje. Even een week geen tijd gehad om zelf te bloggen. Zus gaat in februari voor 3 maanden in een ziekenhuis stage lopen in Ghana dus vroeg ze mij om een flyer te maken. Ze gaat gelukspopjes verkopen om geld in te zamelen voor kraampakketten. Zodat de vrouwen die daar bevallen in het ziekenhuis hun kinderen een betere start kunnen geven. Super goed innitiatief! Dus nadat ze veel had afgekeurd en hier en daar aanpassingen gedaan zijn is er een simpel flyertje uit komen rollen. Als ik kan helpen, waarom niet!

En hier wordt ik nou blij van!
Al een hele tijd geleden kocht ik bij Allihoppa deze mooie placemats met een geweldig appelmotiefje. Omdat ik toen zelf nog geen blog had (maar wel al stille volger was) vond ik het nu tijd om ze is mooi op de foto te zetten. Ik moet wel nog wat oefenen met foto's maken maar het is een begin haha.



Ik woon nog bij mijn ouders maar ben al druk spullen aan het verzamelen voor mijn uitzet. Heb al zoveel leuke spullen van de kringloop en rommelmarkten dat ik niet kan wachten tot ik een eigen huisje heb om alles neer te zetten. En zeg nou zelf, het is toch zonde om al dat moois in dozen te laten zitten? ;)

Een paar maanden geleden kocht ik via marktplaats een klein Brabantia keukentafeltje. Toen ik deze placemats in haar shop zag liggen, kon ik het niet laten ze te bestellen.
Ik heb geen foto van het tafeltje (hij ligt bij Vriend op zolder) maar deze lijkt erop.



Ook deed ik mee aan de opruimwoede van Sloppopyeah. Ik kreeg van haar dit snoezige popje én deze mooie retro sapkan! Zijn ze niet leuk?! :D


Het popje staat nu gezellig tusen de andere en de sapkan krijgt ook een mooi plaatsje. Moet nog even bedenken waar.
Owja je kan nog net een stukje zien van mijn mooie reuzenrad. Ben er zo blij mee! Deze heb ik van Oma. Zus en ik speelde hier vroeger altijd mee bij haar, echt een stukje nostalgie. Soms zet ik 'm wel is aan en dan komen de herinneringen boven drijven. Heerlijk! ;)

En ik doe ook nog mee voor een 'kerst(erig) pakketje' van Bienmaakt ! Dus fingers crossed dat ze mijn kerstwens leuk vond! ;)

Zo dat was even mijn blog-inhaalslag! Ik ga me voornemen om zeker om de twee dagen iets te plaatsen. Hopelijk krijg ik ook wat volgers want zo is het wel heel stil hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten