zondag 2 december 2012

Wikken en wegen

Kiezen is niet één van mijn sterkste kanten. Zo ook deze, ga ik wel blogs plaatsen of doe ik het niet? Ik ben al een tijdje stille volger van Sophiesweetvintage, Bienmaakt en Mammalien. En steeds ontdek ik leuke nieuwe blogs net als gisteren die van Sloppopyeah en Barbaramama.

Na veel wikken en wegen, blikken en blozen theb ik het toch gedaan dus hier ben ik!

Ik ben verslaafd aan alles waar een verhaal achter zit, vintage, retro (oude meuk zoals vriend het noemt) kringloop winkels, rommelmarkten, mooie foto's, vrolijke kleuren. Verder vind ik het geweldig om steeds het interieur te veranderen en leuke hoekjes te maken waar ik blij van wordt. Ook heb ik twee schatten van konijntjes waar ik graag naar kijk en mee knuffel. Nooit zitten ze stil en hebben ook al snel de bijnaam buurman&buurman gekregen hier.

Zo en nu ga ik toch echt slapen want die blogs zijn ooh zo verslavend!


Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten